Moderador: Moderadores
Porteiro escribió:si Rafa.. xa teño competencia.. jejeje e da boa.... sempre a tiven jajaja...
lipec4... non creo que vaia a ningunha concentraçao xa que deixei o tuning... agora solo o disfruto eu jajaja....pero non descarto volver a algunha pra ensinarllo a miña moza
SAUDOS
chenyu.9400 escribió:Benvido compañeiro, tes moi bonito o carro e isa parte dianteira está moi ben feita, tes que poñer fotos do interior que ten que esta tamen moi ben. Un saudo.
PD. Porteiro, tembla, xa tes competencia![]()
StarDum escribió:anda un plata! jaja muy bonito, me gusta mucho esa delantera parece que sube un poco el capo por los faros no?
por cierto, curioso el detalle de el aleron por fuera gris y por dentro negro
jorge arturo escribió:encanta-me ,teu carro esta precioso e o capo muito chulo. bem-vindo a esta grande família. pd: Não se falar portugues ,o traduzi com google jajajaj
spertun21 escribió:qual a tinta que usas para o exterior? onde compras-t? quero pintar umas coisas mas queria uma tinta que nao desaparece-s com o tempo nem com as lavagens do carro... como alteras-t o para-choques da frente? que material usas-t?ta muito fixe o capot... tou a ver que tens jeito para isso
lipec4 escribió:spertun21 escribió:qual a tinta que usas para o exterior? onde compras-t? quero pintar umas coisas mas queria uma tinta que nao desaparece-s com o tempo nem com as lavagens do carro... como alteras-t o para-choques da frente? que material usas-t?ta muito fixe o capot... tou a ver que tens jeito para isso
compreendes-t mal eu nao fiz propriamente isto, eu ajudei o meu pintor e dei as ideias e ajudei![]()
talvez combinasse-mos um domingo ou algo do género para falarms e para te "ajudar" a idealizar algo para o teu carro, e assim ja vias o meu ao vivo e ja tiravas mais conclusoes k achas??![]()
spertun21 escribió:ao pores esse radio os comandos do volante foram a vida n foi? tives-t k ir citroen desbloquear para poderes por esse radio?
Volver a Preséntate y preséntanos tu coche!
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 12 invitados