por couso124 » Vie Nov 16, 2007 2:33 am
porteirinn,, non che descansa a cabeciña,, jejeje,, lo de las 19. posss eu penso,q seria moita chicha , para eso 110 burros, pero, xa sei q ti, buscas estetica,, pero, despois a comodidad, e confort do coxe, perderias moito moito, penso eu,,, e o minimo toke,, llanta doblada, xa lle chega ben as 18.. non che conto nada unhas 19,,,eu pensariamo moito,
Mira q eu podo ter a portunida de poñer yanta 18, xq probablente compre coxe novo, e venda o sinisetrado asi co golpe, e poñerei as q teño, xa , pero eso si pintareinas de blanco,, xq me gustan en 17, xq logo perderias moito de confort,, e poñer unha supension , mas dura, pos logo seria unha tabla, e o final, no poderias andar no coxe todo o q ati che gusta, e sufriria moito, de trapecios, rotulas, etc etc,, parate a pensar eso,, e xa non tes a garantia, q cubre todo eso,, eu penso q a larga, e pejudicial, eu creo,, unico q teñas, outro coxe pa diario,, e ese o utilices como jovi, para ir a concentracions,cousa q me parece q non e o teu caso,,,, esto tio, e un conxello de colega, non de un forero mais,,,
Porteirin, no te desacsa la cabezajeje, lo d elas 19. pienso yo q seria mucho para esos 110 burros, pero lla se q tu buscas estetica,
despues la comodidad, y confort del coche, perderias mucho, pienso yo, al minimo toke, llanta doblada, lla le lega bien alas 18, no te cuento nada a una 19, yo lo pensaria mucho,
Mira q yo puedo tener la oportunidar de montar yanta 18, Xq probablemte me compre otor coche y benda el mio asi con e golpe,, y le volvere aponer las q tengo en 17, pero eso si pintadas en blanco,,, Logo perderias moito confort la suspension mas dura, seria una tabla, no podrias andar con el coche todo lo q ati te gusta, y sufriria mucho d etrapecios rotulas, etc etc. parate apensar en eso, y ya no itenes garantia, q te cubra eso,, yo pienso q ala larga es perjudicial,, creo eu,unico q tengas otro cohe para andar a diario, lo q no debe de ser tu caso,, e este o utilicis como jovi, para ir a concentraciones,
Última edición por
couso124 el Vie Nov 16, 2007 12:11 pm, editado 1 vez en total